Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

divendres, 24 de setembre del 2010

CINTA SEIXANTERA

Fa uns dies em van fer aquesta proposta: La Lídia anava a una festa hippie i volia anar ben ambientada. Et veus en cor de fer-ho? S'intentarà! I finalment aquest ha estat el resultat. Estic satisfeta, sobretot perquè la Lídia, a la festa, va triomfar!




Per mi aquest treball té un significat especial. M'ha fet companyia a les nits de l'ingrés de la Paula a l'hospital. M'ha ajudat a passar les hores entre pipeta i pipeta, i els colors han alegrat aquesta adversitat que ens ha tocat viure. Recordo amb especial tendresa, quan va estar acabada, l'estona que vam passar fent-nos fotos i rient. Que bonica que és la meva Paula!!!

2 comentaris:

  1. Gràcies a la teva creativitat vas fer que el dissabte al vespre, portant la teva cinta seixanetera (com tu l'has anomenada), jo em trobés molt bé; tothom va gaudir de la teva diadema, i jo d'una nit molt especial.
    Gràcies per fer que em sentís tan bé, i haver captat el que jo volia.
    Increïble però cert, en les petites coses trobem grans plaers.
    Mil petons de colors com la teva cinta!!!!!
    Lídia.

    ResponElimina
  2. I mil petons especials per a la Paula.
    A ella li queda realment bonica, bé, com és ella!!
    Paula, ja tenim moltes coses en comú!!!

    ResponElimina