Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

divendres, 9 de setembre del 2011

COLIBRÍ (de Thomas Sabo però ara meu)

No sóc gaire de joies. Més ben dit, gens. Però fa un temps vaig veure aquest penjoll i em va encantar. Qui sap si em dec fer gran, si els gustos em van canviant o, potser, perquè a la Paula sempre li dic Colibrí (no precisament pels colors de l'ocell sinó per la seva velocitat de moviments) que vaig decidir que el volia.
A principis d'agost, que és el meu sant, vaig recollir els diners que necessitava i ahir el vaig anar a buscar. M'encanta!!!! Hauré de buscar ocasions per lluïr-lo! :)
Imatge extreta d'AQUI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada