Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 17 de juliol del 2012

MOMENTS FANTÀSTICS

El Ricard fa una estona que és al nostre llit, diu que té mal de panxa. Em sembla, però, que vol reposar: Al matí hem anat a la piscina i no ha parat. Tant de bo només necessiti estirar-se i veure una mica la tele :)
La Paula, ha anat a la seva habitació, ella ja ho fa això: S'asseu al pupitre i omple papers i papers: Escriu, retalla, dibuixa, enganxa i quan li sembla, torna a escriure, torna a retallar, torna a enganxar... Però avui, no treballa per ella: S'ha presentat davant del Ricard i li ha regalat aquestes titelles. Són precioses! 
M'ha mirat i m'ha dit: Mama, es perquè es curi més aviat.
En moments així, es para el món i l'alegria et recorre tot el cos. 
S'han fet un petó i m'he hagut de frenar per no fer-los una abraçada als dos (era el seu moment).
Definitivament, l'Emilio i jo no ho estem fent tant malament :)



No em podia estar d'explicar-vos-ho però ara me'n vaig a seguir disfrutant d'aquests fills tant fantàstics que tinc. Quins sort la meva!

1 comentari: