Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimecres, 29 d’agost del 2012

LA MEVA LLOGATERA, LA MÉS MESQUINA


LA MEVA LLOGATERA
La meva llogatera porta anys cobrant-me més del que toca, moltíssims i jo, sempre he pagat quan tocava.  Fa un temps, vaig demanar una revisió del contracte i vam quedar que em tornaria part dels diners que jo li havia pagat de més. Va ser un compromís ferm.

Simultàniament, em vaig quedar sense ingressos però jo, que sóc molt complidora i treballadora, vaig seguir pagant-li, estant-me de moltes coses que eren prioritàries.

El meu estat econòmic és més que crític. Li reclamo els diners que em va dir que em tornaria però em diu que, molt a pesar seu, la seva situació econòmica és molt precària i que això és impossible. Però ella, que és molt "generosa", al cap d'uns dies m'ofereix un crèdit (amb interessos, és clar!) per tal de que em recuperi momentàniament. I, és clar, seguir pagant-li el lloguer.

No haviem quedat, senyora llogatera, que no en tenia de diners?

A tot això, no em deixa abandonar l'edifici tot i que fa temps que en tinc ganes.

Algú entén què passa?

4 comentaris:

  1. No, Lídia!!!
    Aquí només hi ha una solució, ja no podem anar de lloguer, perquè resulta que vivim en un pis de propietat, i això significa que els amos som NOSALTRES, i no la puta llogatera que xucla, xucla i xucla, perquè tenim uns veïns de replà que li ho consenten.
    Això S`HA D`ACABAR!!!!

    ResponElimina
  2. Jo no entenc què passa!
    La teva llogatera et cobra de més i tu li pagues?
    Reviseu contracte, es compromet a tornar els diners i ella no et paga?
    No té diners i t'ofereix un crèdit?
    Vols abandonar l'edifici i no et deixa?
    Com deia Mafalda: "¡Paren este mundo que me apeo!"
    Sort! La necessites...

    ResponElimina
  3. Já, que et descompti del lloguer els diners que et deu per haver pagat de més. Quins ous, tu. En comptes d'ajudar en la mesura del que es pot a qui tens a prop, aprofiten la mala situació d'algú per per xuclar-li més la sang.. Fa vergonya!

    ResponElimina