Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dijous, 8 d’agost del 2013

CISTELLA IRIS

Avui us ensenyo una mini cistella que vaig fer fa un temps per la Iris, la nena de la Mònica. Va ser la mare la que va triar les teles i em va deixar que les combinés com jo volgués i aquest n'ha estat el resultat.
Quan li vaig entregar li va agradar tant que ja em va encomanar un canviador enrotllable com aquest però amb les mateixes teles. Vaig poc a poc amb les comandes, quan el tingui fet ja us l'ensenyaré :)
I que hi veieu de nou en aquesta cistella? El pitet bandana. Ja fa un temps que els faig però encara no us els havia ensenyat. Queden molt guapos els nadons amb aquests pitets que, més que per menjar, es fan servir per les babetes i per sortir al carrer, queden estil mocador i estan súper xulos i xules :)

A part del pitet bandana, el paquet incloïa un parell de pitets clàssics (de tela per les dues bandes) i una bosseta multi-ús.






SI VOLEU VEURE ALTRES CISTELLES DE NAIXEMENT CLIQUEU AQUÍ I SI VOLEU SABER COM HO PODEM FER PER PERSONALITZAR-LES CLIQUEU AQUÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada