Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimecres, 9 de setembre del 2015

CONJUNT NICOLETTA

Ai, que en fa de mesos que tinc pendent publicar aquest conjunt! Em sembla que la nena, la Nicoletta, ja deu tenir vora mig any! Ara fa dies que no les veig, ni a ella ni a la seva mare Mariana. Quan va néixer era una nena menudeta i ara ja deu ser tant gran! 
Aquest conjunt que es composava de la bossa de cotxet, el canviador i l'amanyac va ser el regal de les meves companyes i jo quan va néixer. 
Per la bossa, vaig utilitzar una loneta color salmó per l'exterior i una de flors groga (a imitació de les dels antics matalassos) per l'interior. Vaig fer el mateix pel canviador. També vaig fer servir un rus de color groc per l'interior de l'amanyac. Vaig fer servir unes cintes també grogues i així va quedar tot conjuntat. L'ansa de la bossa és extensible així la Mariana la pot portar penjada, també. A l'interior té unes butxaques. Els tancaments són de velcro.




Shhht! I ara que he trencat el gel després de tant de temps de no escriure a veure si aprofito l'embranzida i agafo ritme... que tinc un munt de coses per ensenyar! Perquè com sempre us explico: que no escrigui no vol pas dir que no cusi! 
Salut, estupendes!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada