Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dissabte, 23 de setembre del 2017

DESCÀRREGA GRATUÏTA! DEIXEU ELS VOSTRES MÒBILS AQUÍ


VOLS QUE ELS TEUS AMICS, QUAN VENEN A SOPAR A CASA, S'OBLIDIN D'ESTAR MIRANT EL MÒBIL CADA 3 MINUTS?
VOLS QUE ELS TEUS FILLS DESCONECTIN UNA MICA DE LA TECNOLOGIA?
EL DINAR DE NADAL JA NO ÉS EL QUE ERA PERQUÈ LA TIETA ESTÀ ENGANXADA AL TWITTER?
LES REUNIONS DE FEINA JA NO SÓN PRODUCTIVES?

Deixa'm que t'expliqui una mica de mi o, si no tens ganes, ves fins al final d'aquesta entrada i descarrega't aquesta imatge per imprimir-la!



Les que em coneixeu ja sabeu que darrerament potser faig més lletres que costures. Sóc d'inquietuds variables. Ho toco una mica tot i res del tot bé. Però, de fet, tampoc em preocupa gaire.

Si us fes gràcia veure els letterings que vaig creant, més bé o més malament, tinc un compte a instagram que podeu seguir clicant AQUÍ. Hi podeu trobar dibuixots com aquests:



Va, anem al gra: no sé si arran d'aquest compte d'instagram o a través del facebook, una mare de quatre adolescents i mestra d'institut em va enviar un missatge demanant-me unes lletres en particular "Deixeu els vostres mòbils aquí". I, evidentment, sent la meva primera comanda m'hi vaig posar amb moltes ganes.
El resultat ja l'heu vist més amunt.
I com que vaig pensar que segurament més d'un o una en podria treure profit (donat l'enganxament habitual que tots i totes tenim), i amb el permís de la Debora, us la deixo per si la voleu imprimir de manera totalment gratuïta.
Només m'agradaria que deixessiu un missatge a aquesta entrada, encara que sigui per saber si els vostres alumnes, fills, companyes, amics... us han maleït els ossos. Me'n sentiré orgullosament co-responsable 😁


DESCARREGUEU LA IMATGE CLICANT







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada