Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari... I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola... I també coses que visc, que penso i que sento. I també, tota la resta.
Ai quina gràcia, tu! El meu ou "Per sucar Pa" a l'InfoK!
Moltes gràcies Mireia per portar-lo, però no només perquè ho hagis fet a la tele, sinó perquè, a hores d'ara, encara em sorprèn veure'ls penjats a les solapes de la gent!
Si voleu veure tot el programa sencer podeu clicar aqui.
Aqui podeu veure els Filtrants enganxats a les motxilles d'uns/es peregrins/es que van aconseguir arribar fins a Santiago.
Segur que els filtrants van escoltar alguns secrets, van partcipar d'alguna vetllada i van ser testimonis de la cura d'alguna butllofa. I jo me n'alegro molt de poder haver col·laborat, en una molt petita mesura, en l'aventura que han protagonitzat.
A tots els nois i noies: Felicitats per l'esforç!
Els Filtrant... se n'han anat a Firenze!!!!!
I el millor de tot és que hi han anat en molt bona companyia: Han viscut sensacions intenses i han estat testimonis d'un retrobament molt especial.
Felicitats Blanca, Filo i Lídia!!!!!