Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Filtrants viatgers.... Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Filtrants viatgers.... Mostrar tots els missatges

divendres, 14 de gener del 2011

A L'INFOK SUQUEN PA

Ai quina gràcia, tu! El meu ou "Per sucar Pa" a l'InfoK!
Moltes gràcies Mireia per portar-lo, però no només perquè ho hagis fet a la tele, sinó perquè, a hores d'ara, encara em sorprèn veure'ls penjats a les solapes de la gent!


Si voleu veure tot el programa sencer podeu clicar aqui.

dijous, 12 d’agost del 2010

Filtrants... A Santiago!



Aqui podeu veure els Filtrants enganxats a les motxilles d'uns/es peregrins/es que van aconseguir arribar fins a Santiago.
Segur que els filtrants van escoltar alguns secrets, van partcipar d'alguna vetllada i van ser testimonis de la cura d'alguna butllofa. I jo me n'alegro molt de poder haver col·laborat, en una molt petita mesura, en l'aventura que han protagonitzat.
A tots els nois i noies: Felicitats per l'esforç!



dimarts, 10 d’agost del 2010

Filtrants... A Firenze!



Els Filtrant... se n'han anat a Firenze!!!!!
I el millor de tot és que hi han anat en molt bona companyia: Han viscut sensacions intenses i han estat testimonis d'un retrobament molt especial.
Felicitats Blanca, Filo i Lídia!!!!!