Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cuinant.... Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cuinant.... Mostrar tots els missatges

diumenge, 18 de setembre del 2011

GALETES DE NOU

Avui, seguint la recepta que us vaig explicar AQUI hem tornat a fer galetes. Les hem cobert de xocolata negra i les hem decorat amb caramelets de colors. Han quedat molt bones i els nens s'ho han passat genial!


Els talla-galetes són nous i són d'IKEA i són molt bonics! El Ricard ha preferit els caragols perquè és el nom de la seva classe d'enguany. A la Paula li ha agradat la guineu (bé, ella diu que és un llop) i m'ha demanat que si en trobem d'Esquelets (de talla-galetes) en comprem, ja que així es diuen els de primer. :)

dilluns, 13 de desembre del 2010

GALETES NADALENQUES... NYAM!

Fer galetes és un recurs molt entretingut i saborós per les tardes d'hivern, ara que els dies són tant curts i a la Plaça dels Quarters hi fa tant de fred.
Per això, quan en tenim ganes, ens "arromenguem", ens vestim amb els davantals i ens posem a la feina.

Per fer aquestes delicioses galetes necessitareu:
- 250 gr. de farina
- 1 culleradeta de llevat "Royal"
- 100 gr. de sucre
- 75 gr. de mantega
- 50 ml. de llet
- Motlles de galetes però si no en teniu pot servir un got, una tassa...
- 2 nens eixerits amb ganes de treballar (opcional però divertit)
- 1 padrí amb ganes de col.laborar (opcional però recomanable)
- Davantals
- Molta paciència i predispodició a que quedi tot brut (però us ho haureu passat molt bé)



PREPARACIÓ:
(Enceneu el forn a 180 graus)
1. Desfeu la mantega al microones en un bol de vidre gros que ja us servirà per abocar-hi la resta d'ingredients
2. Un cop desfeta aboqueu-hi la resta d'ingredients i amasseu-ho tot bé fins que quedi una pilota que no s'enganxi ni al bol ni al taulell





3. Esteneu la massa amb el corró a sobre del taulell fins que quedi ben fina i feu les formes. Aneu-les posant a sobre de la safata del forn. No cal posar-hi farina: Un cop cuites es desenganxen força bé





4. Quan les tingueu totes a la safata, poseu-les al forn que haureu preescalfat fins que estigui tant torradetes com us facin goig



BONÍSSSSSIMES! HI PODEU TIRAR UNA MICA DE SUCRE QUAN ESTIGUIN BEN CALENTES, FER-HI UN GLACEJAT (JA US EXPLICAREM COM UN ALTRE DIA) O POSAR-HI UNA MICA DE COBERTURA DE XOCOLATA... AL VOSTRE GUST, VAJA.
BON PROFIT!!!

Nosaltres vam aprofitar que estavem molt treballadors per fer pa amb la panificadora. Mireu quina fornera!