

Per mi aquest treball té un significat especial. M'ha fet companyia a les nits de l'ingrés de la Paula a l'hospital. M'ha ajudat a passar les hores entre pipeta i pipeta, i els colors han alegrat aquesta adversitat que ens ha tocat viure. Recordo amb especial tendresa, quan va estar acabada, l'estona que vam passar fent-nos fotos i rient. Que bonica que és la meva Paula!!!