Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris jug. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris jug. Mostrar tots els missatges

divendres, 24 de setembre del 2010

CINTA SEIXANTERA

Fa uns dies em van fer aquesta proposta: La Lídia anava a una festa hippie i volia anar ben ambientada. Et veus en cor de fer-ho? S'intentarà! I finalment aquest ha estat el resultat. Estic satisfeta, sobretot perquè la Lídia, a la festa, va triomfar!




Per mi aquest treball té un significat especial. M'ha fet companyia a les nits de l'ingrés de la Paula a l'hospital. M'ha ajudat a passar les hores entre pipeta i pipeta, i els colors han alegrat aquesta adversitat que ens ha tocat viure. Recordo amb especial tendresa, quan va estar acabada, l'estona que vam passar fent-nos fotos i rient. Que bonica que és la meva Paula!!!