Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 11 d’octubre del 2010

5000 VISITES!!!!

5000 visites!!! Que bé!!
Per celebrar-ho publico un altra composició de les que em va regalar l'Ignasi, és xula, eh!!!



I de pas us explico que el proper 18 de desembre estrenaré experiència vital nova i posaré una paradeta al Mercat d'Art Jove de Valls.
No sé si tindré temps de "filtrar.." totes les idees que em passen pel cap aquests dies però s'intentarà.
Jo estaré esperant-vos a la plaça del pati de les 11 del matí a les 9 del vespre. S'agraïra qualsevol mena d'infusió o derivats del cafè... em sembla que passarem molt de fred, i qualsevol estona compartida serà molt benvinguda.

Ara, ho he de preparar tot... en tinc ganes però estic nerviosa!!! Us mantindré informats/des!

2 comentaris:

  1. Molt xul·lo tot el que fas segur que tindràs molt exit en el mercat d'art jove de Valls i allà on vagis.

    ResponElimina
  2. Hola artista,
    Segur que triomfes! Si necessites res ja saps!
    Sobretot recorda on ho deixes... ;-)
    Ptnet
    Montserrat

    ResponElimina