Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

diumenge, 3 d’octubre del 2010

ESTOIG (VERSIÓ 3)


Aquest és l'últim estoig que us ensenyaré avui. Per mi és especial aquest per la roba de les flors que porta. Són d'un mocador de farcell.
Quan jo era petita, la meva àvia Pepita, que sempre ha fet de modista, em fa fer un vestit amb un d'aquests mocadors. Quan va néixer la Paula li vaig demanar que me'n fes un per ella i li va quedar preciós. És un d'aquells vestits que tenen les espatlles a l'aire i es lliguen amb una cinteta darrere del coll. Com que la Paula, estiu rere estiu, creix d'alçada però no d'amplada ja portem tres estius podent-li posar!! Li queda tant bonic!
Les flors són de retalls d'aquest vestit. Ho aprofitem tot molt a casa nostra!


2 comentaris:

  1. Aquest estoig és maquissim i més si té aquest significat.

    Petons.

    ResponElimina
  2. Lídia, moltísimes gràcies per les teves paraules avui al meu blog!

    és moníssim aquest estoig, i les flors es veuren tan polidetes! a mi em xifla la roba de mocador de fer farcells, i tot i que n'he fet diverses coses, no se m'havia acudit un vestit! dèu ser preciós!

    ResponElimina