Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

divendres, 17 de desembre del 2010

EL MEU PRIMER MERCAT

Demà és el dia. Farà fred, això segur. Tant segur com que tindré molta companyia en aquesta primera experiència.
Estic contenta. Espero no descuidar-me de res però a cada moment se m'acudeixen idees i és bastant problable que aviat em senti col.lapsada i acabi per deixar les coses com estan i que sigui com hagi de ser. No sé si m'explico.
Entre el Mercat d'Art Jove (us recordo: Demà, al Pati, Valls, de 11 del matí a 9 del vespre) i el nou projecte de La Capsa Tonta, fa dies que vaig de cul. Els nous reptes il·lusionen, com no, però fan ficar nerviós (us confesso que he tornat a fumar. Poc però hi he tornat. A principis d'any torno a fer un cop de cap)
Sobre aquest nou camí, que he emprès amb la Gemma i la Núria, us n'explicarem coses noves ben aviat. Estem molt satisfetes, de moment, amb l'interès que ens mostreu. Per això , demà, si teniu algun dubte en podem parlar. No dubteu en preguntar!
Però aquesta entrada no és per La Capsa Tonta... ara és el moment de "Filtrant... per Lídia" (estic una mica bipolar, ho sé): Us espero demà pq em feu companyia i, si us ve de gust, compreu cosetes fetes a mà i, sobretot, sobretot, amb el cor!
Abraçades filtrades!

2 comentaris:

  1. Que vagi molt bé demà. Ja veuràs que tot l'esforç que estàs fent té la seva recompensa!

    ResponElimina
  2. Quina pena que no pugui baixar!!
    Per cert, quina canya que posis la font d'inspiració, a mi que m'agrada fer coses d'aquestes sàpigues que la faré servir. Hi ha coses molt interessants...Petonets.

    ResponElimina