Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 7 de desembre del 2010

MÀ A MÀ

Us presento "Mà a mà" una botiga molt maca instalada al barri del Born de Barcelona.



Les noies de "Mà a mà" van conèixer el bloc de "Filtrant..." i es van interessar per la Girafa Pita i les Corones Felices. De moment, aquestes són les meves coses que hi podreu trobar.
Per mi és una immensa alegria que aquestes coses fetes per mi es barregin amb les genialitats que hi venen. Em moro de ganes d'anar a passar-hi una estona i conèixer a les seves propietàries en persona i poder gaudir de les coses que hi tenen, tant úniques, tant tendres, tant plenes d'amor.
Compartir espai amb, entre d'altres, Le Petit Pot, Sock un mitjó, Peseta i un munt més, només em motiva a seguir treballant per aquest projecte i fer les coses cada cop millor.
Gràcies noies de Mà a mà!




("Mà a mà" es troba al C. Canvis Nous, 4 de Barcelona)

3 comentaris:

  1. Enhorabona. Jo també m'hi passaré. Aquesta botiga té molt bona pinta!!

    ResponElimina
  2. ¡Qué bien!, la próxima vez que vaya a Barcelona intentaré pasarme (bucaré tus coronas y tus girafas).

    ResponElimina