Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 16 de maig del 2011

ESTOIG "ASIÀTIC"


La Montse em va fer una comanda. Havia de ser un estoig per una princesa presumida que, a més de ser presumida, somia en viatjar a l'Índia i li agraden els colors blau, lila i rosa i li encanten les coses fetes a mà.
Vais exprimir-me el cervell i vaig rebuscar el material que tenia i en va sortir aquest. Em consta que li ha agradat a la princesa, la Montse m'ho va dir. Així que jo més que satisfeta!





!

1 comentari:

  1. Ai nena que aquesta no me l'esperava!! Quina casualitat trobar-te per la xarxa, i a sobre amb un bloc de manualitats, i quines manualitats!! ;^)

    Lídia, ets una artistassa!!!!

    Gisela

    (em faig seguidora del teu bloc, i t'enllaço al meu! Ens mantenim en contacte!)

    ResponElimina