Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dissabte, 7 de maig del 2011

NOVES CASETES FILTRADES (I LA DARA)


Família!
Estic immersa en una macro-comanda per la comunió de la Cristina. Cors i gossos a tot drap!!! I la Carme, que és molt detallista, també ha pensat en regalar les casetes per als nadons que els acompanyin en aquell dia.
Com que les darreres estaven esgotades, n'he fet de noves així que, torno a tenir un petit poblet.


El dimarts en portaré a la botiga del Carles per si en voleu anar a buscar :)

Per cert, aprofito l'entrada per donar la benvinguda a la Dara, la filla de la Miriam. En el darrer sorteig de Filtrant... els meus nens van treure el seu nom i la Míriam em va demanar una d'aquestes casetes. Em va explicar que seria la primera joguina de la Dara, cosa que m'alegra enormement. La Dara va néixer el passat dimecres, felicitats Xavi, Om i Míriam!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada