Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dissabte, 26 de gener del 2013

CISTELLA EN BLAU PER LA PILAR

A la Pilar la vaig conèixer ganxets i agulles de fer mitja en mà. La recordo perfectament, els primers dies, amb centenars de quadrets de mitja per fer una vànova demanant-nos consell sobre com combinar-los. Ara s'ha tornat una experta i fa uns amigurumis per flipar. 
Elles, les Croxets de Valls, encara queden els dijous al Tros. Jo m'hi acosto de tant en tant i les miro com treballen i les coses tant precioses que fan. Són encantadores!
I la Pilar porta les seves eines en una bossa amb dues butxaques que em va encomanar fa un temps, aquesta! :)
Aquesta vegada m'ha encomanat una cistella de naixement per regalar, veureu les fotos aquí mateix. Dijous que ve, m'acostaré al Tros per portar-li i, de pas, tornaré a quedar amb la boca oberta veient aquells canells que es mouen amb aquella agilitat. I cauré rendida :)

LA CISTELLA QUE ES COMPON D'UN CATXALOT, 2 PITETS DE RUS I UNA CINTA PEL XUMET

PITETS DE RUS (DETALL)

CATXALOT

CISTELLA ACABADA!
SI VOLEU VEURE ALTRES CISTELLES DE NAIXEMENT CLIQUEU AQUÍ I SI VOLEU SABER COM HO PODEM FER PER PERSONALITZAR-LES CLIQUEU AQUÍ

RECORDEU QUE ESTIC DE SORTEIG PER CELEBRAR EL TERCER ANIVERSARI DE FILTRANT... PER LÍDIA! SI VOLEU PARTICIPAR-HI DEIXEU UN COMENTARI AQUÍ ABANS DEL 10 DE FEBRER!

1 comentari: