Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 14 de gener del 2013

SORPRESES QUE T'ALEGREN EL DIA

L'altre dia em van fer un regal sopresa preciós: Una bossa plena fins dalt de botons! Classificadets en bossetes, de tots colors, de totes mides, amb formes, llisos, ratllats, de nàcar, de fusta, de plàstic... A quin més bonic!
La persona que me'ls va regalar ni s'imagina com de feliç em va fer! Encara estic, avui per avui, repassant bossa rere bossa i remirant-me'ls.
Ella, que es diu Laura, li va donar la bossa al meu pare i ell me la va entregar a mi, així que no he pogut agrair-li i estava pensant com fer-ho. La Laura té dos bessons, petitons encara així que li he fet dos pitets de rus per demostrar-li com de contenta estic. 
M'ho vaig passar genial combinant les teles, la cinta de bias, el color del rus. M'agrada com m'han quedat i espero que a la Laura i als seus petits també :)






Per cert, per si us animeu, el patró d'aquest pitet està extret del llibre "Coser para los más pequeños es facil" de Lotta Jansdotter. Tant si us voleu inicar en la costura com tenir patrons bonics i fàcils, us el recomano:




1 comentari:

  1. Mentre et tingui tan a prop, no cosiré!!!
    Saps, ahir vaig penjar al Carpe Diem, una entrada que m'ha recordat el teu gest de fer els pitets en agraïment pels botons!!
    Magnífic!!!
    Ap, ja he trobat el rei que em faltava. Finalment hauré fotut la monarquia a casa teva!! hahahahha!!!
    Petonsssss

    ResponElimina