Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dijous, 19 de febrer del 2015

DINOUSAURE I PIRATA

Aprofito que sóc a casa amb angines per, a mitja setmana, actualizar el bloc. I per ensenyar-vos les disfresses d'aquest carnaval passat.
A l'escola ens van deixar escollir la temàtica de la disfressa i la Paula va voler anar de pirata.
- Pirata tremenda - em va dir - res de puntes, ni de faldilles.
Agafant idees per confeccionar-li, en vam trobar una de feta que li va encantar. Segur? Sí, mare! Doncs apa, comprada! Hi ha d'haver anys de tot.
El Ricard, en canvi, em va dir que volia que li fes jo, i volia anar de dinosaure. Ostres! Quin repte! Sort del Pinterest que sempre t'inspira i et guia... I vaig trobar creacions estupendes que, combinades, van resultar així:






Si voleu veure d'on vaig treure la idea de la cua, cliqueu AQUÍ. Les urpes de les mans i el barret, AQUÍ. Les urpes dels peus AQUÍ. Les punxes de la samarreta AQUÍ.

Vinga! Us animeu de cara l'any que ve? És més fàcil del que sembla!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada