Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 16 d’agost del 2010

3000 VISITES!


Els "Filtrant(s)..." i jo estem d'enhorabona: Poc ens pensavem, uns mesos enrere, que aquest bloc tingués tant bona resposta. Us agraeixo de tot cor el suport que estem rebent i les comandes que van sortint.
Per nosaltres, la millor manera de celebrar-ho és tornar a sortejar un dels fermalls. Per això, deixeu algun comentari sota aquest post i d'aqui un mes (dia 15 de setembre) tornarem a fer un sorteig com el que vam celebrar en motiu de les 1.000 visites.
No oblideu a deixar el vostre nom i/o correu pq em pugui posar en contacte amb vosaltres, eh!
També aprofito per dir que estic disfrutant molt en aquest projecte i que si, de vegades, em retrasso en actualitzar el bloc o en l'entrega d'alguna comanda, és més per falta de temps que de ganes.
Moltes gràcies a tothom que heu passat per aqui. Als de casa pel suport. Als amics que escolteu els meus projectes i m'enteneu. Al Cubos que em fa d'enllaç entre el meu taller i vosaltres. I a tots els que treieu els meus "Filtrant(s)..." a passejar.
Salut!!!!

29 comentaris:

  1. "Happy Birthday to you, happy Birthday to you! Happy Birthday to Lidia & Filtrant's!!! Happy Birthday to you!!!!"
    Moltíssimes felicitats per les visites, això el primer. Dir-te (segon) que segur que trobes l'espirògraf, confia en la sort ;-) I tercer, que et dec una comanda XD Tinc moltes ganes de tenir un fermall càmera com el que has fet pel sr Cubos (germà d'una amiga meva)
    En resum, per moltes visites més =)

    PD: Ets la germana del Ricard, oi? Ens vem conèixer al Narcís Oller, suposo que no se'n recorda de mi... Dóna-li records de part de la Dolors =D

    ResponElimina
  2. Que tinguis molta sort Lídia amb aquest projecte tan interessant!

    ResponElimina
  3. Bé Lídia m'apunto.

    Molts petons.
    Glòria Garcia (del FB)
    pallazzoallamura@gmail.com

    ResponElimina
  4. qui t'ho havia de dir!!!!! veus com tot és començar..!!!! i per cert vull que em toqui el fermall a mi!!!!!!
    molts petons guapa!!!

    gemma queralt
    (mira que és complicat poder deixar un comentari ehh...

    ResponElimina
  5. Amb la teva creativitat ens aportes quelcom més que un fermall, tot un grapat d'emocions, sentiments, que de ben segur no imaginaves que en series partícep.
    Un petó molt fort per la teva gràcia tan particular que fa que ens apropem uns als altres.
    Moltes comandes, i salut!!!
    Ap, necessito un fermall nou!!!
    Lídia

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies per fer aquestes cosetes boniques que produeixes amb tant de carinyo!!
    La meva Lídia em va regalar una i es un plaer poder ensenyar la meva insignia, que les fas tu amb tota la teva il.lusió...
    Molta força i fes moltes, ja que estic segura que reparteixes pau i amor amb elles...
    Filo

    ResponElimina
  7. Felicitats Lídia!!!
    per la capacitat i empenta per fer realitat els petits somnis i desitjos.
    Quan sigui gran vull ser com tu.
    M.
    ;-)

    ResponElimina
  8. Hola soc la Clara i són molt boniques les teves agulles. Les miro amb la mama i m'agrada molt la gosseta.
    Clara i Montse i l'Elena també s'apunta.

    ResponElimina
  9. Hola sóc la Marta Guasch!
    Una passada això q fas.
    Felicitats, m'agrada molt!

    ResponElimina
  10. jo també em vull apuntar!!! :)))
    Moltes felicitats per aquestes primeres 3000 visites! Wow! Per molts anys Filtrants! i endavant amb els nous projectes, que flueixin i surtin com tu somies! :)

    ResponElimina
  11. Uolé!!!! això és treballar amb gràcia!!! Sí senyor!!!!
    Moltes felicitats per la feina que fas, per la que transmet i pel domini d'informàtica.
    A veure si aquesta vegada tinc més sort... però després de Santiago.......... hauré d'inventar alguna sortida més per fer més encarregs, no???
    jejejejjeje!!!
    Molta sort i ens veiem!!!

    ResponElimina
  12. Guape!!! moltes felicitats nena. Jo tinc el meu mussolet que m'acompanya a tot arreu on vaig, pobret va de cul jajajaja!!!!!
    Res bunica, molta sort i a produir!!!
    La del leopardo i ungles pintades

    ResponElimina
  13. MOLTES FELICITATS!!! Quina emoció!
    Un dia d'aquests jo crearé un bloc com el teu per a que puguis deixar comentaris com els meus, o sigui, no gaires :)
    La Kitty que t'arregla els ordinadors

    ResponElimina
  14. Felicitats!!!! i molta imaginació per a fer fermalls nous! pensa que s'apropa la tardor... a veure si t'inspires a fer unes amanites vermelles.
    Salut!

    ResponElimina
  15. Moltes felicitats!! l'he posat al meu bloc lacavernadelmamut.blogspot.com. El meu correu es: sahasrha@gmail.com

    Espere que tingues moltes mes visites!!

    ResponElimina
  16. Moltes felicitats per les 3000 visites!!!:-)

    ResponElimina
  17. Hola Lidia, ¡Enhorabuena por tus mas de 3000 visitas!. Me apunto al sorteo y lo cuelgo en mi blog, en el que tambien estoy con SORTEO DE AGOSTO.. APUNTATE...
    wwwtocadospittussia.blogspot.com
    pittussia@gmail.com
    la coruña
    Un besiño grande y muchas gracias.

    ResponElimina
  18. Felicitats per l'èxit de la proposta!!! I què més afegir dels fermalls si el meu petardillo preferit en porta a la seva bossa, a la solapa i se'ls mira embaladit a l'habitació.
    Un petunarru dels grans!!!!

    ResponElimina
  19. Diuen que la creativitat és a base d'esforç, treball i talent així que Filtrant per Lidia és això!

    ResponElimina
  20. Guapeta!! Que ja no hi havia pensat +!!! jejejeje
    M'encanten, ja ho saps!! Enhorabona!!
    Maria.

    ResponElimina
  21. Felicitats pels 3000!!!
    Un petó molt gran!
    Diego

    ResponElimina
  22. Doncs, això, que m'hi apunto!
    mireia

    ResponElimina
  23. wapa!!!! els dissenys són wapíssims!!! i una gran varietat!! que no se t'acabi la imaginació! ...encara que en el teu cas crec que això és impossible.... jejeje.

    ResponElimina
  24. Nena ets una crack!!una artistassa!T´admiro...Petonarros i una forta abraçada.
    Isabel Pastor

    ResponElimina
  25. Enhorabona per les 3000 segur
    que ben aviat son 10.000.
    un peto

    ResponElimina
  26. ostresss!!!
    si encara faltava jo!!!
    mare meva, i ja comptava que ho havia fet!!!! que per molts anys ens puguis omplir les solapes i les bosses amb aquestes bestioletes tan divertides!!!
    MUAKS

    ResponElimina
  27. Felicitats, i ben segur que molt aviat farás els 4.000.
    Espero que la sort m’acompanyi….Petons!!!!!
    Mercè Solé.

    ResponElimina