Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dijous, 26 d’agost del 2010

POSSIBILITATS INFINITES



Dimarts vaig anar a Ikea. Tenia moltes ganes de comprar algunes peces de roba. Són xules i estan bé de preu. Us en deixo dues mostres. La veritat és que tinc moltes ganes de començar a fer anar la màquina de cosir que em va regalar l'Emilio pel meu sant. Tinc moltes idees i alguns tutorials que m'he baixat de la xarxa.
Avui a la tarda he tingut una estoneta. He intentat fer una bossa, ara que comença el curs, per guardar la muda de roba neta del Ricard i, sincerament, el resultat no ha estat l'esperat. No penjo fotos perquè de l'enrabiada l'he desfet.
Espero que, un altre dia, amb més temps, m'hi pugui tornar a posar i aprendre'n poc a poc perquè les possibilitats són infinites.
Deixo un enllaç a un bloc molt interessant on hi ha tutorials molt ben explicats per si algú s'anima: Zapaburu: És genial tot el que fa aquesta noia!!!!
http://www.zapaburu.com/

5 comentaris:

  1. Quin estampat tan bonic que tenen aquestes peces, segur que faras coses molt maques.

    Tot es questió de pràctica, sense esforç no surt res. Ja vorás, de mica en mica et sortirà :)

    Petons.

    ResponElimina
  2. Gràcies!!! Insistiré i no desistiré! ;)

    ResponElimina
  3. Jo no tinc cap dubte que la nostra artista s'en sortirà.

    ResponElimina
  4. són precioses Lídia! és veritat que les possibilitats són infinites! Ja veuràs que és qüestió de pràctica ;) Jo en vaig aprendre amb la meva "tossudería" ;) petons!

    ResponElimina
  5. Blogueando me he encontrado con estas telas de ikea, que justamente utilicé para hacer un bolso: http://atinaalga.blogspot.com/2010/02/handbag-therapy.html
    Seguiré cotilleando por tu blog.
    Un saludo

    ResponElimina