Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 17 d’agost del 2010

LLUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÍS! (VERSIÓ 2)



D'aquest fermall n'he fet tres. I tots tres han anat a casa de grans fotògrafs: El Carles, l'Enric i el Nacho.
Estic pensant que me'n faré un per mi, per portar-lo jo, no fos cas que se m'encomanés una miqueta del seu talent i fos capaç de capturar imatges tant belles. Ho seguiré intentant!

3 comentaris:

  1. M'encanten totes les teveces creacions.

    Al meu blog hi ha sorteig, t'apuntes?


    Et segueixo, petons :)

    ResponElimina
  2. quines cosetes més originals!!!
    Son fantàstiques :D

    Et segueixo desde ara mateix ^^ y et convido a fer una ullada per el meu blog:
    Gorras Personalizadas Nayade

    ResponElimina