Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

divendres, 5 de novembre del 2010

ESTOIG (VERSIÓ 8)

Aquests estoigs que faig ara em donen moltes possibilitats. Hi ha mil i una maneres de decorar-los. Tot depèn de com tinc el moment.



Quan estava davant d'aquest veia un reportatge de peixos al 33. Sempre m'han semblat flipants les capacitats dels peixos: camuflar-se, col·laboració entre uns i altres (això té un nom però ara no em surt..), treball en equip... Sembla mentida! I els pops? Els pops són flipants! Em sembla que en faré un d'estoig d'un pop... o un fermall... ja veuré.



Res, doncs que aquest va sortir així. Diferent. Espero que us agradi.
Ja veieu que si he pogut fer un peix també puc fer qualsevol altre dibuix. Així que si se us acut alguna cosa i me la voleu demanar podeu escriure'm a lidiamonesp@hotmail.com.

2 comentaris:

  1. A mi també m'agraden molt els peixos i aquest t'ha quedat força bé. Estic desitjant veure el pop: segur que és una passada!

    ResponElimina
  2. doncs a mi m'agrada molt la combinació de colors que li has ficat! Queda molt estiuenc :)
    Petons!

    ResponElimina