Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 16 de novembre del 2010

POSAR-SE A LLOC

Fa dies que no actualitzo però no perquè hagi deixat de banda els Filtrants , no!
Ara, més que mai, hi estic dedicada totes les estones que puc.
Us poso al corrent d'algunes coses:

La primera és que estic treballant intensament per tenir material per ensenyar-vos i, si pot ser, vendre de cara al Mercat d'Art Jove del dia 18 de desembre. Estic contenta d'haver dit que sí. Crec que serà una experiència xula i em ve de gust passar-me el dia al Pati, xerrant i compartint algun cafè amb llet (sí, sí... us els agraïré!!!!).

D'haver decidit posar paradeta, n'han sorgit nous projectes dels quals em sento orgullosa: La Girafa Pita i les Casetes Filtrades. La Girafa Pita ja la coneixeu però ara sabreu que el nom li vé de la meva àvia, que es diu Pepita, que és qui em va donar les meves primeres classes de màquina de cosir. Encara no us he presentat a les Casetes... Ben aviat ho faré: Són tovetes, plenes de cintes de colors, pels més petitons i petitones. Tant aviat com pugui fer unes fotos en condicions us les ensenyo.

També, el dia del Mercat, podreu trobar samarretes, punts de llibre, imants, estoigs, banderoles... vaja, un munt de coses noves i, com no, els fermalls... que jo no m'oblido dels meus inicis!

Més cosetes que us vull explicar: Fa unes setmanes que rebo noves i bones notícies. Gent que s'interessa per la meva feina i em demana col·laboració. Em sento molt il·lusionada, moltíssim. Llàstima que no m'hi pugui dedicar més hores. Això ha fet que hagi de dir que no a algunes d'aquestes col·laboracions però, en d'altres, m'hi he involucrat a petits passos: Les meves creacions potser es vendran, a part de a l'estudi del Carles Cubos (al qual estic molt agraïda pel seu suport des de bon principi d'aquesta història) a dues altres botigues de la província de Barcelona. De moment, no us dic noms fins que la cosa no estigui més parlada.

També, suposo que en motiu de les festes de Nadal, dels tions, dels amics invisibles i d'aquestes coses del desembre, del fred i de l'hivern, estic tenint un munt de noves comandes: Gent particular que dedica alguna estona del seu temps a treure el cap per aquest bloc i demanar-me alguna de les coses que faig. I jo no puc estar més satisfeta perquè els meus fermalls, amb les seves històries, se'n van lluny de casa: Ja sigui uns carrers més enllà, a Girona, a Lleida, a Vila-nova, a Mallorca... Els meus Filtrants són uns viatgers!!!!!!

Què més? Doncs que gairebé estem a les 7000 visites i això em sembla increïble! Que no fa ni un any que aquesta història va començar, gairebé per casualitat, i ja hem fet molt de camí.
Em sento molt acompanyada en aquest projecte per la gent que m'estima i que estimo i que, per això, no penso deixar de creure-hi.
Aquesta és la meva família, la de sang, la que sempre em dóna suport. Us la volia ensenyar. Sí que és cert que hi ha altres persones, que tinc ben a prop, que, per sentiment, també podrien estar en aquesta foto. A elles i ells, també, gràcies!!!



Abraçades filtrades!

7 comentaris:

  1. Felicitats! M'alegro molt que tot et vagi així de bé i estic desitjant que posis totes les teves creacions a la venda a la província de Barcelona, a veure si així m'hi apropo i cau alguna coseta. Enhorabona de nou!

    ResponElimina
  2. Ostres Lídia estic molt contenta i emocionada. Felicitats preciosa !!!

    Glòria

    ResponElimina
  3. Lidia, sempre em sorprenc amb un somriure a la boca quan llegeixo el que escrius. Me'n alegro molt que aquesta història et faci sentir tant feliç. admiro la teva energia. Un petó des de Lima (aquí tb hi ha un fermall :)!!)
    Ònia

    ResponElimina
  4. El primer cop que em vas ensenyar Filtrant, sabia que et sortiria bé, potser no tant, però ja saps que ets tossuda!! i ho has fet. M'en alegro molt, i també m'alegro de veure la foto amb tots els teus, fa temps que no els veig!! Felicitats pels exits i ptons i records per a totsssss.

    ResponElimina
  5. Què gran ets Lídia!!!! Ja t'ho vaig dir que sentia una admiració plena per la teva feina,per aquesta feina, perquè crec que és aquesta la que tet fa realment feliç... per ser tan emprenedora, per ser tan bona mare, per tenir sempre un somriure i una paraula amable quan en realitat deus estar esgotada. Vull que sàpigues que a aquells que t'envoltem en ocasions puntuals... ens dónes molta llum i un inexplicable i satisfactori bon rotllo. Per això me'n alegro moltíssim de tot això que estàs vivint i et dóno les gràcies per la teva generositat, gràcies per compartir-ho amb nosaltres!!!!Un petó a tots els teus... una família com n'hi ha poques!Fins aviat!

    ResponElimina
  6. Osti Patri!!! Que maco tot això que dius! T'ho agraeixo però alhora et garantitzo que no sempre tinc somriures ni paraules amables, que la cago molt sovint amb els nens... La única cosa amb la que coincideixo amb tu al 100% és q tinc una família collonuda! :)
    Moltíssimes gràcies per les teves paraules, són molt maques i encoratjadores! Tindrem bon rotllo tu i jo... ;)

    ResponElimina